"Sterk in jezelf - gelijk zoals alle anderen - nederig in die wetenschap"

woensdag, oktober 03, 2007

En nog eentje...

In de auto. Nog een verhaaltje van Wol vandaag.
'Een luipaard rijdt in volle vaart tegen wel 300 km per uur!'

'Rijden, Wol? Hoe bedoel je? Op rolschaatsen dan?'

Terwijl ik dit visualiseer, hoor ik hoe Wol hetzelfde doet: hard gegiechel op de achterbank.

'Nee mama! Ik bedoel: een luipaard loopt tegen wel 1000 km per uur.'
'Duizend kilometer? Zo rap als een vliegtuig dan?'

En Muis zet in: 'Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Neen, dat is het niet! Het is Mega Mindy die je aan de hemel ziet!'

---

Ik weet het weer: wat een geluk heb ik met zo'n supertoffe kinderen!! We zitten op dezelfde golflengte. Kan het ook anders?
Echt zo een paar waar je graag uren mee aan de toog hangt op een lome vrijdagnacht. Tot over een 15 jaar...

Geen opmerkingen: