"Sterk in jezelf - gelijk zoals alle anderen - nederig in die wetenschap"

maandag, juli 02, 2007

Antwoord

Dit antwoord gekregen op m'n post van 16 juni.


Brussel, 2 juli 2007

PER E-MAIL

Betreft: uw e-mail dd. 16 juni 2007 betreffende blogspot

Geachte mevrouw,

Ik verwijs naar uw brief dd. 16 juni 2007.
U trekt mijn aandacht op uw blogspot. Ik bezocht deze vandaag even.

U richt mij hier een open brief om de belastingbrief te vereenvoudigen. Dienaangaande wil ik uw aandacht trekken op:

- Vereenvoudigde belastingsaangifte via www.tax-on-web.be : voorafinvulling

Reeds voor tienduizenden ambtenaren en gepensioneerden wordt het principe van de “voorafinvulling” toegepast. Dit principe moeten wij ook kunnen toepassen voor andere categorieën van burgers.

Binnen dit kader zijn mijn partij en ikzelf groot voorstander van een doorgedreven vereenvoudiging van de fiscaliteit. Ik verwijs hieromtrent naar (bladzijde 54):

- Verlagen, verschuiven en vereenvoudigen van belastingen

Wij blijven dit verder aankaarten bij mogelijke regeringsonderhandelingen. U kan mij uw visie hierop steeds laten kennen.


Met vriendelijke groeten,
Vincent VAN QUICKENBORNE

3 opmerkingen:

een handvol zei

Woehahaha, eigenlijk wel sjiek van hem (zou hij de hele dag zijn eigen naam ingeven op google?).
Ben je al "visielijstjes" aan het maken?

Skating Mom zei

meende da nu ?!
allee zeg ....da's eigenlijk wel tof hè :-)

NNN zei

Ik garandeer jullie de authenticiteit van deze e-mail.

Iedereen beroemd!

;-))