"Sterk in jezelf - gelijk zoals alle anderen - nederig in die wetenschap"

dinsdag, maart 06, 2007

"Fuck Bush"

Voorbije zondagmiddag 4 maart, kwart na één 's middags.

Ik rij op de E40 richting binnenland, alleen. Leuk buikdansmuziekje op. Afgewisseld met een zappende radio. 'k Ben graag alleen, heb weinig last met mezelf. En niemand die zegt dat ik vals zing. Of te luid.

En op weg naar m'n oude humaniora, waar ik 20 jaar geleden afgestudeerd ben. Twintig jaar! En toch lijkt het pas gisteren.

Ter hoogte van Aalst voor mij een zwarte Clio met achteraan links "Fuck Bush"...
Leuk, denk ik, een gelijkgestemde ziel.

Ik steek het autootje links voorbij om de gelijkgestemde ziel te begroeten met een thumbs-up. Hè, dat is Camden-voorman, Axl Peleman. De Flip Kowlier van het Antwerpse...

Normaal 'converseer' ik al wel 'ns met medereizigers op de baan, maar nu durfde ik precies niet goed.

En voor groupie ben ik al wat oud. Twintig jaar geleden. Misschien.

;-)

Geen opmerkingen: