"Sterk in jezelf - gelijk zoals alle anderen - nederig in die wetenschap"

zaterdag, juni 16, 2007

Things to do

Als ik ooit 's vijf minuten tijd heb... Om het met Louis Neefs te zeggen.
Nooit dus.

- overgordijnen wassen (of uiteindelijk toch 's nieuwe kopen?)
- stof afnemen van bovenkant kasten (helpt 's blazen ook?)
- kasten 'schommelen' (Westvlaamse uitdrukking. Vertaald naar het Brabants: 'uitmesten')
- ramen buiten lappen (zolang er gordijnen voor hangen, zie ik niet hoe vuil ze precies zijn)
- onkruid wieden (laat het gras maar groeien!)
- foto's van kinderen als baby's inkleven in een album
- éindelijk dat lichtblauwe lange kleed maken, waarvan ik de stof al meer dan 10 jaar heb (ook al ben ik intussen van m'n blauwe naar m'n rode periode overgegaan; ik lijk Picasso wel ;-))

De lijst is niet-limitatief.

Gelukkig zijn intussen wel al de belastingsbrieven ingevuld. Tiens, da's iets voor een volgende post... Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: